poniedziałek, 26 grudnia 2016

Podaj dalej challenge - nie zapomnialam!

Hej!
Dawno mnie tu nie było co nie? (Ale mam szczęście znowu mam katar)
Podaj Dalej Challenge!
Zadanie polega na narysowaniu postaci należącej do osoby, która nas nominowała oraz stworzeniu swojej własnej postaci, do narysowania której zapraszamy maksymalnie 5 osób.
Zostałam nominowana przez Ishtir z bloga Ars Fantasia. Przepraszam ze dopiero po tak długim czasie :( Przedstawiam Wam  Nelirę w moim wykonaniu:



Jest to główna bohaterka opowiadania, które Ishtir zaczęła pisać (i bardzo mi się podoba!). Postać to należąca do wymyślonej przeze mnie rasy hernów Nelira, zwiadowca.
A teraz czas na moją postać.
Olimpia to jedna z bohaterek drugoplanowych mojego opowiadania. Jest nauczycielką w Akademii Dobra i Zła, po stronie dobra. Stosuje mniej drastyczne metody wychowawcze niż jej siostra Clasis. Olimpia to odwazna, przyjacielska i pomocna bogini, a jej jedyną wadą jest zadufanie, dlatego nigdy nie sprawdzała się jako artystka.


Przepraszam za słabe kolory i jakośc zdjęcia :(

Zapraszam do narysowania:

9 komentarzy:

  1. Super Ci wyszła Nelira, tak uroczo :) Dziękuję za nominację, ona na twarzy ma gwiazdki? Pytam, bo nie za bardzo widzę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niebieskie :) i dziękuję!

      Usuń
    2. Tak, niebieskie :) i dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że znalazłaś czas, by narysować moją Nelirę! Twoją postać bardzo chętnie narysuję, gdy znajdę czas.
    Pozdrawiam i składam spóźnione noworoczne życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki <3 Pozdrawiam
    laraijejposty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Ładne rysunki. <3 Czekam na czyjąś nominację w tym chellengu. :D

    OdpowiedzUsuń