piątek, 8 lipca 2016

Gotham girls - rysunki

Cześć,
dziś post na który chyba większość z Was czekała :D Rysunki! ^^

Jako, że przez te 2 tygodnie (11 - 22 czy jakoś tak) nie będe miała możliwości pisania postów tak jak zwykle czyli w godzinach 9 - 12 tylko między 17, ponieważ będe w tych dniach zacznę uczęszczać do świetlicy. Niby są tam komputery (lagi większe niż u mnie hue hue) ale nie mam tam dostępu do moich prac i screenów. Przepraszam Was za to.

Dlatego mam nadzieję że nie pogniewacie się na mnie za to.. :'/
Ok to do tematu!! Wreszcie MAM te komiksy :D ! z Batka rzecz jasna B) oto one:






Musiałam ten z Jokerem znacie mnie xD I zainspirowałam się postaciami występującymi tam :)

Biały królik



Poison Ivy



Harley Quinn :D Jej akurat tam nje było :/ Ale narysowałam :D 



A przy okazjiiiiii podoba Wam się moje nowe profilowe? ;D (z neta njestety innym razem zrobie nie chce mi sie xD)

 Harl ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz