niedziela, 17 lipca 2016

Rysunek w PTS ^^

Cześć
Nie wiedziałam jak nazwać tego posta bo ostatnio nie mam do tego weny xDD
Ale to rzeczy.
Wczoraj padal deszczyk więc słuchałam sobie dupstepu (zgodnie z tradycją B) )  a ta muzyka jest bardzo inspirująca. Jak ktoś lubi to polecam spróbować :) Ok. Jeszcze parę informacji (licze na komy♥♥♥)

Planuję zrobić Q&A ale o tym dowiecie się jak dobijemy 500 wyświetleń.
(za 1000 będzie WILEKIE Q&A ^^)
Dawno mnie nie było na blogu. Ale informowałam Was o tym mam nadzieję że pamiętacie *^*
zrobię za tyzien posta gdzie można mnie znaleźć (w grach i na fb mam stronkę ale na razie wieje tam zgrozą i pustą  na dodatek wszedzie czają się zmory ;_;)
przy każdym rysunku w PTS bede oddzielnie opisywać każda cześc np włosy coś tam itp xD

Mój rysunek!

Jest troszke nie dokładny bo wolałam go nie poprawiać GDYŻ znając mnje to bylby bardziej oszpecony niż teraz :P

Włosy:
Nad włosami troszkę się namachałam ale efekt wyszedł moim zdaniem dobry.
Oczy:
Oczga to w sumie potraktowałam jako najmniej ważną część. Chcialam zrobić je takie galaxy ale się rozmyśliłam i zrobiłam takie plamki na brozie i szczęce.
Karnacja:
A tak nie wiem czemu zrobiłam różową x) Ups teraz zauważyłam że pod głową ma jakąś rózową plamkę *^*
Skąd ona się tam wzięła.. v.v

Dobra nie każę Wam dłużej czytać. Licze na komy! :D

2 komentarze:

  1. Praca bardzo fajna, ładnie wyszło anatomicznie :) Jednak mi się włosy nie podobają, moim zdaniem są zbyt chaotyczne i brak w nich cienia i blasku.
    Ogólnie to ja nie przepadam za digitalami, szybko mi oczy siadają, więc Cię podziwiam xD

    OdpowiedzUsuń