piątek, 1 lipca 2016

Rysunek w PTS, 2 colors challenge i lag na MSP

Elo,
dziś Wam zaprezentuję z mojego drugiego konta na msp zrobiłam 2 colors challenge, w Paincie Tool Sai rysunek i laga który powstał wraz z edycją na MSP animki z zakrwawionym tasakiem.
Otóż.
Rysunek pierwszy xDD
Rysunek
Z twarzy wzorowałam się na "cukierkowej" Draculorze (Draculaury? What? :[ ) a resztę rysowałam już bez wzoru.
Przedstawiam Wam...Moją wymyśloną postać. Nazywa się Hiley Quinn i jest córką Jokera :] W tym cholernym EAH już zrobili taką ale ..no już nawet nie będe jej komentować >.< Strach na Wróble..Oj sorki Strachu :/
#pozdro dla kumatych ;D
No chodzi o tego...z Batka ;/ Ugh nieważne. Postaram się wrzucić postać na Wiki.

2 colors challenge
 
Tag. Kolory to taki różowy...sorki ale nie zrobiłam screena tabeli, bo ostatnio na moim 2 koncie aniavip11 jest SERIO dużo znaj. i przez to nic nie da się zrobić! Chodzi oczewiście o lagi. Nawet chat off mi sie zlagował ;D
Użyłam "trawiastego" i łososiowego. Uważam że tło dobrałam dobre, takie związane z latem.

LAG
Otóż każdy piekielnie narzekał na edycję animki z nożem na tę z patelnią i na kratki. Modzi już przesadzają. Bo my to sie niby mamy tymi tasakami i mieczami pozabijać w grze cnie? -.- Heh lol xD No a patelnią czy nawet czymś TAKIM

wcale sie nie walniemy wzajemnie nienienienienienienie ;_;
No żal drodzy moderatorzy. Ale myślę żę chodzi tu o tworzenie horrorów w mieście filmów. No dużo jest tam takich rzeczy. A przez te edycje całe mysypy (pff :>) sie totalnie pieprzy. Za chwilę nie bedziemy mogli podejść do jakiejś MovieStar bo jeszcze sb coś porobimy (lepiej nie myśleć co mozi mają na myśli O.O ).
Z tego co dowiedziałam się na forum, z tasakiem dopiero nie dawno zaczął się ten problem. Wowowow. No nie wow. DO zobaczenia w kolejnym poście o książce :D

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny rysunek, zwłaszcza nosek mi się podoba i włosy :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nos zrobiłam używając narzędzia AirBrush, a tę białą kropeczkę po prostu narzędziem Pen. Nad włosami szczerze mówiąc nie wiele się zastanawiałam i robiłam jak wyjdzie :) Ale miło że spodobał Ci się taki efekt <3

      Usuń
  2. Ładne oczka i nosek :)

    http://panifinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Robiąc oczy, wystarczy zwrócić uwagę jak ma padać ten ciemniejszy kolor tęczówki i gdzie zastosować cień. To niby takie ładne a jakie proste cnie? :D

      Usuń
  3. Twój rysunek bardzo mi się spodobał *.* Masz talent ;)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam jaki talent ;) Ale miło usłyszeć, że moja praca się spodobała <3

      Usuń
  4. Na pewno wpadnę na Wasze blogi ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń