poniedziałek, 4 lipca 2016

Recenzja książki - Złe dziewczyny nie umierają 2

Cześć
Dziś pokażę tak jak obiecałam książkę pt. Złe dziewczyny nie umierają 2 Od złej do przeklętej.

Pisana jest jako forma "pamiętnika" Alexis Warren, naszej głównej bohaterki.

"Alexis jest ostatnią dziewczyną, po której można by się spodziewać, że zaprzeda czemuś swoją duszę. Ma wszystko, czego potrzeba do szczęścia - cudownego chłopaka, prawdziwą przyjaciółkę (to już ode mnie: która chciała ją spalić wylewają na nią rozpałke do grilla :P ) i ukochaną młodszą siostrę Kasey, odzyskaną po opętaniu przez złego ducha."

Czyżby Kasey znalazła się znów w niebezpieczeństwie?
Jest tylko jeden sposób by się na to przekonać.

Co potem okazało się przerażającą i wielką pomyłką.


Lexi w swoim życiu wiele przeszła od pożąru domu i zlamania obojczyka i nadgarstka do oddania przysięgi, włamania się do pustego domu i patrzeniu jak duch zabija pewną osobę...

A potem jak gdybym stała w oceanie, ogarnęła mnie fala, która nadciągnęła znikąd, i zwaliłam się na podłogę.
To uczucia tak mną targnęły.


On jest wcielonym złem.
Manipulował nami. Kontrolował nas.
 

- Czy możemy porozmawiać o tym rano? Po tym jak już cię zabiję?


- Jesteś tą Cyganką? Tą, która była przy nim, kiedy umierał?
"Tą, która zabrala jego serce?"


Co to miało oznaczać?
- Czy ty umierasz?
Miała smutną minę
- Jeszcze nie.


Kiedy już ciemność owinęła ją ciasnym kokonem zaczęła pulsować jak bijące serce.
Jakby się pożywiała.
- WYNOŚ SIĘ - krzyknęłam.(...)
A potem nagle ciemność zniknęła.

Oki tutaj zamieszczam zdjęcia książki. Jest bez ilustracji i właśnie dlatego tak wpadła mi w gust ^^

2 komentarze: